Onze leden maken mede (en bier!) > Mede (en andere brouwsels) logboek

Mede maken van dag tot dag

<< < (13/17) > >>

Draak:
Ik heb mijn mede met wat kruidnagel / vanille en ander spul gebottelt. Het resultaat mag er wezen! Hij is lekker, zacht, niet te zoet en niet te droog, geen nare nasmaak en mooi helder. Zit een licht kruidige smaak aan en hij is mooi goudgeel van kleur. Ben bang dat de 10 flessen die ik nu gevuld heb snel leeg zullen wezen.

Ik zal van het weekend bij daglicht wat foto's maken.

Big Daddy Bee:

--- Citaat van: Draak op maart 30, 2011, 10:09:49 pm ---Ben bang dat de 10 flessen die ik nu gevuld heb snel leeg zullen wezen.
--- Einde van citaat ---

Misschien kun je dan terwijl je flink van de wereld bent van 1 van die flessen, een paar andere verstoppen, dan weet je daarna niet meer waar ze zijn en heb je later een leuke verrassing.  :D

Draak:
Dan weet ik al dat ik volgend jaar met Pasen geen eieren ga zoeken.  8)

Draak:
Ik werd zojuist beschoten door mijn eigen mede.  :o Heb de kurken maar even goed vast gezet met zo'n krimphoesgeval. Hoop dat ze nu blijven zitten.

De Baldadige Bij:

--- Citaat van: Draak op april 18, 2011, 09:23:58 pm ---Ik werd zojuist beschoten door mijn eigen mede.  :o Heb de kurken maar even goed vast gezet met zo'n krimphoesgeval. Hoop dat ze nu blijven zitten.

--- Einde van citaat ---

Hahahaha, we kunnen er geen genoeg waarschuwingen voor plaatsen he... het blijft gebeuren :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie