Onze leden maken mede (en bier!) > Zelf mede maken
Honing/water/fruit verhouding
Karlo:
Geen idee of het een probleem is eigenlijk. hoe lang heb je geschud? Over het algemeen is 5 mionuten schudden geen overbodige bezigheid. gist het nog?
Poppe:
Het gist nog niet. Het staat er net 12 uur.
Maar ik schud niet 5 min achter elkaar....misschien dat eens proberen! Word ik direct wat sterker;)
Draak:
Hoeft geen probleem te zijn hoor. Heb ik ook wel eens gehad. Dan is de honing niet helemaal opgelost. Ik adviseer het tijdens het gisten regelmatig te blijven schudden. Waarschijnlijk komt het dan vanzelf goed. Bij mij toen wel tenminste.
Maarten:
Die ene mede met kaneel en rozijnen daar ben ik echt benieuwd naar Paul! Gaan we zeker een avondje voor pakken denk! Met een Germanen weekend maar denk?!
Die bramenmede van Draak met het kleurverschil... hoeft idd niet erg te zijn denk ik? Ik heb wel eens gelezen over verhalen dat mensen de meest vreemde substanties waar hadden genomen in hun flessen... maar het schijnt dan vaak wel de lekkerdere mede te zijn (fabeltje?:P). Nee maar alle gekheid op een stokje, gewoon goed schudden en goed bijhouden... loopt wel los denk.
De Baldadige Bij:
klinkt idd lekker, mogen we allemaal komen proeven ;P ?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie