Van de Redactie > Wie is wie?
Voorstellen maar!
Draak:
Welkom hier en leuk dat jullie je ook allemaal even voorstellen :-)
Maarten:
Moah,
ben Maarten. Hier gekomen via het Heidendom forum en Draak. Waarom? Omdat ik voor het eerst mede aan het maken ben, het trok me erg aan. De mede heb ik ontdekt in mijn Heidense, historische en mythologische intresseontwikkeling mbt de oude Germanen, iets waar ik veel mee bezig ben.
Tot zover mijn motivatie, als jullie mij beter willen leren kennen, dat kan..:)
Big Daddy Bee:
Hallo! Ik ben wat laat met voorstellen, maar ik had het erg druk met op een zware en heftige manier rondvliegen. Maar in tegenstelling tot mijn avatar, ben ik eigenlijk niet groot, geen vader, en ook geen bij ;D Tja, wat blijft er dan over, iemand die enthousiast is over mede :) Ik ben erg goed in mede produceren (op ecologisch verantwoorde wijze uiteraard), en het vervolgens omwille van het innerlijke milieu natuurlijk ook weer opdrinken, niets zo treurig als de aanblik van een eenzame volle drankfles zonder enthousiaste afnemers van de inhoud. Zelfs een fles van 25 liter komt met mij niet bedrogen uit!
Mede maken en over bijen praten doe ik voor mijn hobby en voor de lol, als iemand wil dat ik iets serieus zeg dan kan dat, maar dan gaan we eerst prijsafspraken maken 8)
Smaug:
Hi,
Ik ben Richard, woon in Utrecht in de provincie Utrecht... Woon samen met mijn vriendin die zich hier ook nog moet aanmelden. Ik heb twee pogingen gedaan tot het maken van mede (eigenlijk drie) en ze zijn allen mislukt. Verder drink ik het graag. We gaan binnenkort maar weer eens een brouwsel opstarten.
Op dit moment studeer ik nog milieukunde en hoop ik dit jaar af te studeren ::). Verder wroet ik graag in de aarde op zoek naar fossielen en ben ik het liefst buiten in de natuur.
Maarten:
Wat is er precies fout gegaan bij je mede experimenten? Ben zelf ook nog met me eerste experimenten bezig, misschien kan ik er leer uit trekken!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie