Van de Redactie > Wie is wie?
Voorstellen maar!
De Baldadige Bij:
Hey Monique,
Gezellig dat je mee doet in ons zelfvoorzienende alcoholistenclubje :)
Ben nu al benieuwd naar je resultaten. En als het mislukt, tja, kan je er misschien nog wel je bonsaiboombjes mee bemesten :) Krijg je wellicht interessante groeivormen.
Maar mislukken is best moeilijk, als je gewoon alle goeie tips hier leest krijg je vanzelf geweldige mede. Succes!
Wanneer ga je de eerste poging wagen?
Atala:
Bedankt voor jullie reacties :))
Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag al mijn eerste poging ga wagen. Ik heb een hele zooi spul besteld via een webwinkel en dat komt morgen binnen en dus ga ik snel aan de slag he. Ik hoop alleen dat ik tijd vind om naar de winkel te gaan voor ingredrienten.
Een drinkeenhoorn, eenhoorn hoorn, eenhoorn drinkhoorn, drinkhoorneenhoorn... pfff laat maar, ik peins er niet over.
De Baldadige Bij:
Nee? niet op Eenhoornjacht?
Aegir:
Hej allen,
Ik ben een Vlaamse jongeman uit Antwerpen die een passie gekregen had voor mede sinds een 2 jaar geleden. Een jaar geleden begon het idee en de wetenschap hierover verder te rijpen; ik wou het meteen groots en goed aanpakken. In november 2010 dan eindelijk aan begonnen. Groots is voor mij neit door duur materiaal te gebruiken, maar producten (honing en andere ingrediƫnten) van hoge kwaliteit en zoveel mogelijk op de oude manier waarop de vikingen toen ook mede konden maken. Zwavel en speciale extra mineralen (zink, zwavelsporen, ... ) doe ik dus niet in mijn mede.
Daarbuiten ben ik een persoon die een lokale vereniging die imkers verbindt met elkaar, cursussen organiseert en ook voor de overheid al eens een handige informant is, her en der wat probeer te ondersteunen. Misschien dat ik ook nog verder ga, en richting een eigen imker-hobby ga, maar ik twijfel nog wat. Heb als kind waarschijnlijk schrik opgedaan van deze zachte donzige beestjes. :-\
De Baldadige Bij:
Leuk dat je je even voorstelt, en ook erg leuk dat je bij ons forum zit, je had al dolenthousiast gepost zag ik.
We kunnen vast allemaal nog iets van je leren wat ik zo las.
Welkom!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie