Van de Redactie > Wie is wie?

Voorstellen maar!

<< < (9/12) > >>

Elisabeth:

--- Citaat ---En heeft meer dan 1000 posts! De eer van de 1000e post gaat naar ons nieuwste lid: Elisabeth! jeeeeey! applaus!
--- Einde van citaat ---

Joechei, nu ben ik ook eens een keer de zoveelste van iets. :P

Trouwens, door deze webstek ben ik weer honing gaan eten, zeer aanstekelijk, die bijen! ;)

Atala:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Monique en ik ben hier via Roelien terecht gekomen. Ik heb al eens geexperimenteerd met het maken van wijn. Misschien komt het omdat ik broodgist gebruikt heb, maar ik vond het niet zo geslaagd. Ik vond het wel heel leuk om te doen en ja, als je dan een mede maker tegen het lijf loopt die je een godendrankje laat proeven... dus ga ik er  maar weer eens mee aan de slag.

Andere hobby's van mij zijn schrijven, bonsai kweken, winkelen en eenhoorntjes ;)

groetjes,

Monique

Bijker:
Welkom, en nog wel wonend in Drenthe!
Kan je ook nog net mee doen met de cursus medemaken in Roden.

En leer je ook dat je dus nooit bakkersgist moet gebruiken voor je mede. ;D
Kijk maar op www.bijkersgilde.nl voor alle info over de cursus.

Draak:
Welkom op ons gezellige forum, Monique

Big Daddy Bee:
Ha Monique!

Welkom hier. Leuk dat je mee komt doen. Als je een beetje de tips en hints hier volgt, dan moet je mede zeker gaan lukken, ik help wel met keuren  ;D

--- Citaat van: Atala op maart 07, 2011, 07:10:41 pm ---Andere hobby's van mij zijn schrijven, bonsai kweken, winkelen en eenhoorntjes ;)
--- Einde van citaat ---

Je brengt me overigens op een geweldig idee, ik ga een eenhoorn drinkhoorn maken, lekker snobistisch en decadent.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie