Van de Redactie > Wie is wie?

Voorstellen maar!

<< < (8/12) > >>

Elisabeth:
Ha Braadvraat, ja ook op Nunavut zijn we geïnteresseerd in mede maken. ;) Dus jij ook hier? Hier heb je dus je inspiratie vandaag gehaald voor de lekkere mede die jullie tijdens Joel hebben gemaakt. :)

Elisabeth:

--- Citaat van: Karlo op januari 24, 2011, 10:10:49 pm ---Hey Elisabeth! Leuk dat je er bij bent. OF het nu lukt of niet, brouwen is leuk! En eht zelf dingen maken ook. Ik kan je dan ook de vinexjager erg aanraden  ;D. Geschiedenis is een mooi vak.

--- Einde van citaat ---

Ha, het Handboek voor de Vinex Jager kende ik nog niet, klinkt interessant! Ik zal mijn ogen er eens naar laten zoeken. :)

Braadvraat:

--- Citaat van: Elisabeth op januari 25, 2011, 10:40:35 pm ---Hier heb je dus je inspiratie vandaag gehaald voor de lekkere mede die jullie tijdens Joel hebben gemaakt. :)
--- Einde van citaat ---
Eh, nee, eigenlijk niet. We waren al bezig met mede maken voordat dit forum bestond.

De Baldadige Bij:

--- Citaat van: Braadvraat op januari 25, 2011, 10:46:46 pm ---Eh, nee, eigenlijk niet. We waren al bezig met mede maken voordat dit forum bestond.

--- Einde van citaat ---

Iedereen hier was er denk ik al wel mee bezig, dus doe je voordeel ermee met alle verhalen over hoe het wel en niet moet hier, en brouw in een keer de lekkerste mede ooit :) Komen we allemaal wel proeven natuurlijk :P

Bijker:
Welkom, en er komen zo steeds meer Noordelingen BIJ, pas een "uut de Pekel" en Elisabeth uit Friesland.
Al mede met een vleugje Berenburg geprobeerd? 8)
Misschien een idee om mee te doen met de aanstaande cursus in Roden?
Of  heb je al veel mede ervaring?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie