Hier had ik nog geen topic over gezien, en anders heb ik het gemist. Iemand hier de het ook maakt? En zo ja wat voor middel gebruik je er bij.
Ik zelf gebruik Argyreia nervosa Een hallucinerend zaadje en Hash. Ik maal ze allebei en dan laat ik het een poosje in een klein laagje Vodka staan. Dit doe ik omdat een van de werkzame stoffen in Argyreia nervosa dan geactiveerd worden en zodanig beter werkzaam worden. Deze voeg ik dan toe na de filtering, de hash vanwege de cannabidiol om zo het hallucinerende werking van voorgaande stof geleidelijk te activeren
Ik heb het gister na de 3de filtering (er zat erg veel " troebel spul" op de flessen en begonnen enorm te bruizen) Een paar glazen genomen. Het voegt niks extra's toe aan de smaak, maar je gaat er wel enorm diep van slapen en je krijgt er hele rare dromen van.
Nu weet ik dat Bokkerijders mede van oorsprong met bepaalde zwammen moet worden klaargemaakt. Maar ik ben bang dat deze de smaak van de mede niet ten goede doet.
Ik ben en beetje een Natuurdrugs gebruiker...dus ik ga dit voorjaar ook een beetje alchemisten met Absint mede enzo..
Maar goed, maken jullie dit soort mede?