Onze leden maken mede (en bier!) > Mede (en andere brouwsels) logboek
Mede maken
Braadvraat:
Ja, dat leesde ik ook. Maar ik doe er niet aan mee.
En het is pannekoek en niet pannenkoek!
De Baldadige Bij:
Zwakke werkwoordsvormen in opkomst, klinkt als de zogenaamde "metro man" die nu alweer terrein aan t verliezen is omdat ie ook te "zwak" is.
En terecht!
Poppe:
--- Citaat ---Ik heb hem! ik heb hem! ik heb hem!
Ik heb mijn moeders grootste pan al. die kan 3 liter hebben. meer niet. Ik ben naar de blokker geweest en de aanbieding gelde niet meer. Maar ze hadden vergeten het bordje weg te halen dus ik heb hem nog steeds voor die prijs yeey fouten van de blokker!
--- Einde van citaat ---
Yes nu matchen we!!!!! Kunnen we samen mede maken zonder dat 1 van ons jaloers is 8)
Draak:
Voor wie een aantal reacties mist:
Ik heb van het hele bruis verhaal een apart topic gemaakt in het forum 'zelf mede maken'.
Poppe:
Hier is mijn mede op dit moment. Van links naar rechts:
Peer + kaneel + rozijnen.... lekker makkelijk maar peer lost helemaal op in de mede.
Sinasappel + kaneel + rozijnen + kruidnagel.... heerlijke lucht. Vind het nu al een echte wintermede.
Bosvruchten + appelsap + sinasappelsap + limoen.... ruikt naar wijn! Vraag me af of het nog wel mede genoemd mag worden want het is de helft fruit en de helft sap en helft mede (ja deze mede telt voor 1,5)
Heb op de foto net geschud, vandaar de mooie schuimkraag. Maar door het bruizen is 1 waterslot vies geworden (even schoonmaken dus)
Ik krijg helaas al wel wat aanslag op de drijvende ingredienten. Hopelijk is dat gist en geen andere rare schimmel.
Maar laat het gewoon staan en ga over een maand of 3 รก 4 proeven:) Jullie zijn dan van harte uitgenodigd!!
8)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie