Onze leden maken mede (en bier!) > Zelf mede maken

Flessen

<< < (3/4) > >>

Bulls:
Kun je ze ook verzenden dan? Ik heb net een klein partijtje bij Brouwmarkt gekocht, 20 om te kurken en 10 met beugel voor eventuele mousserende varianten. Uiteraard wil ik er veel meer hebben maar was nog niet nodig op dit moment.

Welke soort flessen zijn het? Witte Bourgogne vind ik eigenlijk het mooist. Maar misschien zou ik met de tijd wel 100 willen hebben mocht het een beetje doenbaar zijn.

Bulls:
Vandaag een deel van mijn bestelling van Brouwmarkt ontvangen, 1 collo van 3  :'( het was de doos met uitsluitend lege flessen. 30 stuks, maar de doos was al aardig groot, dus was een beetje te voorbarig en optimistisch om gelijk over 100 flessen te hebben.

m.kolsters:
Mooie heldere flessen en dat kan je zien op het plaatje hier langs.
Ik haal er toch voor mij, kan je altijd nog op halen.

De Baldadige Bij:
Ik heb witte 75 cl beugelflessen van de brouwmarkt, en kleine bruine 33 cl beugelflesjes, ook van de brouwmarkt
en als ik weggeef vraag ik de fles gewoon weer terug, liefst gevuld met nieuwe mede natuurlijk :)

ik heb ook nog een boel 33 cl witte en groene wijnflesjes staan, maar ik ben sinds knallende kurkjes niet meer zo dol op kurkflessen.

Big Daddy Bee:
Een jaartje of wat terug heb ik eens een partij gebotteld in bruine aardewerken kruiken met beugelsluiting (halve liters), zeer sfeervol!

Ze waren ook speciaal voor een middeleeuws getint feest, met een grote gelagtafel, vol met mijn kruikjes mede, oh oh wat werd het toch gezellig ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie