Onze leden maken mede (en bier!) > Mede (en andere brouwsels) logboek

Vanille mede

<< < (2/3) > >>

Draak:
Daar heb je wel een punt. Wodka heb ik nog wel genoeg staan trouwens en opdrinken doe ik het toch niet. Heb ik er toch nog een nobel doel voor. :-)

Isilme:
Inderdaad  ^-^

Maarten:
3 stokjes gebruikt voor 10L.

heb eens een fles vanillemede gekocht die echt zeeeeeeer goed smaakte. Maar daar zat een stokje vanille gewoon in de fles ;). Dat is misschien ook een goede tip

Draak:
Zo'n stokje in de fles zou kunnen werken inderdaad. En het staat nog leuk ook, je ziet meteen wat er in de fles zit. En het ziet er vast een stuk lekkerder uit dan een in je fles mede drijvende vieze dikke vlieg, iets wat ik ook wel eens in (andermans) nog niet ontkurkde fles mede ben tegengekomen.

Bulls:

--- Citaat van: Draak op mei 24, 2011, 01:04:11 pm ---Zo'n stokje in de fles zou kunnen werken inderdaad. En het staat nog leuk ook, je ziet meteen wat er in de fles zit. En het ziet er vast een stuk lekkerder uit dan een in je fles mede drijvende vieze dikke vlieg, iets wat ik ook wel eens in (andermans) nog niet ontkurkde fles mede ben tegengekomen.

--- Einde van citaat ---

Haha ik maak wel eens grapjes met mijn broer over bromvliegen bouillon, daar moest ik nu ook gelijk aan denken

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie