Van de Redactie > Wie is wie?
Soro hier :)
Soro:
Bedankt Bijker :)
Hihi nee imkeren in de achtertuin gaat manlief echt een stap te ver :lol: k heb ook maar een heeel klein tuintje en twee kids die panisch zijn voor alles wat vliegt, dus dat word m niet :) Maar het is zeker goed te weten waar de honing te halen is ;)
Arhodus:
Hallo Soro!
Welkom! Leuk om te lezen dat je veel producten zelf maakt! Mede is goed zelf te maken!
Ik heb deze week mijn eerste mede gemaakt* en het was echt leuk om te doen en kan het je zeker aanraden!
Hoop dat je het hier naar je zin krijgt!
--- Citaat van: Soro op april 11, 2011, 09:00:29 pm ---... GEWELDIG! Ik kan jullie wel zoenen :-* ...
--- Einde van citaat ---
Oh..nou wat let je! haha :o
*Err.. "Mede in de maak". Het is te hopen dat alles nog goed gaat verlopen natuurlijk!
Big Daddy Bee:
Hoi Soro, leuke binnenkomer! Welkom welkom, je gaat het hier vast naar je zin hebben zo te horen.
Vergeet trouwens niet dat de grootste vreugde niet komt van het drinken van mede, maar van het delen van mede ;D hehe. Gewoon even ter info, want af en toe organiseren we een proeverij waar onze medeleden hun zelfgebrouwen waren proberen aan anderen te slijten, in ruil voor een complimentje ;)
Soro:
Hihi big daddy, op de een of andere manier als je verteld dat je met mede bezig bent, dat zelf wil gaan maken, vormt er zich een hele lijn om mij heen hier in mijn prive ;D Mijn man kan niet wachten, mijn ouders waren zo enthousiast dat ze achter honing aan gaan op het grondgebied waar mijn man en ik elkaar ontmoet hebben ^-^ mijn schoonmoeder kan ook niet wachten tot ik wat te testen heb ;D
IK MOET NOG BEGINNEN ;D
Ik ben wel een verlegen typje en vrees nooit aan reizen toe te komen met mede zonder mijn man, die volgt elke fles >:D Maar wie weet als ik over mijn verlegenheid heen ben en wat tevreden ben over mijn eigen brouwsels kom ik wel een keer meeborrelen 8)
Big Daddy Bee:
Haha! Nou ook juist als je niet tevreden bent is het de moeite om ons te laten "keuren", mss hebben we nog wat tips, of wij vinden hem wel lekker, ook goed ;)
P.S. Mede helpt ook goed tegen verlegenheid, dus heb je twee vliegen in 1 klap met je nieuwe hobby :D
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie