Onze leden maken mede (en bier!) > Mede (en andere brouwsels) logboek

Big Daddy's Brew - Een clandestien mengsel van restjes honing en fruit

<< < (4/7) > >>

Bulls:
Ja ik zou het ook wel willen weten, maar het komt anders uit dan wat je verwacht omdat je vaak nog honing bij voegt, maar goed als je dat ook weer berekend zou het wel redelijk kunnen kloppen.

Medeblander:
Idd gewoon wat basis scheikunde toepassen :)

Big Daddy Bee:

--- Citaat van: Medeblander op september 16, 2011, 12:21:32 pm ---Ik vind het gewoon gaaf om te weten hoeveel procent m'n mede is :D

--- Einde van citaat ---

Lol ja natuurlijk is dat leuk, ik merk echter vaak pas de volgende dag hoeveel procent mijn mede was ;)

Anyway, net een glaasje van de brew hiero afgetapt om eens te proeven, de fles is extreem helder, met een strakke bezinksellaag, je zou bijna zeggen "by the book" (als je de rest van mijn werkwijze negeert haha)...

Heerlijke intense maar moeilijk te plaatsen honingsmaak, maar toch met een boventoontje woudhoning en een scherp randje (dat randje zal de alcohol wel zijn die ik bij de vorige proeving op onbegrijpelijke wijze over het hoofd heb gezien).

Ik zit te overwegen om er wat houtsnippers bij te gooien.... of misschien wat walnoten...

Ik ga er nog een nachtje over slapen! :)

Groetjes!

Medeblander:
Hah, geweldig!!
Houtsnippers: erg lekker. Liever nog 'n vat, maar daar heb je eigenlijk 'n maandelijkse productie van een paar tientalle liters voor nodig :D

De Baldadige Bij:

--- Citaat van: Medeblander op september 22, 2011, 07:17:35 am ---Hah, geweldig!!
Houtsnippers: erg lekker. Liever nog 'n vat, maar daar heb je eigenlijk 'n maandelijkse productie van een paar tientalle liters voor nodig :D

--- Einde van citaat ---

Waarom heb je daar een maandelijkse productie voor nodig van tientallen liters?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie