Onze leden maken mede (en bier!) > Mede (en andere brouwsels) logboek

Experiment, tropical mede met rode peper gaat van start!

<< < (4/6) > >>

De Baldadige Bij:
ik heb net de kokos en pepers en andere prut eruit gefilterd, en het ruikt een beetje vies, weeïg mango-achtig, maar goed wellicht is het over een paar maanden toch nog wat, en anders kijk ik wel wat ik er nog aan kan doen :) tuin bemesten ofzo :)
de pepersmaak is niet te sterk geloof ik. oei oei... spannend of dit nou mijn eerste mislukte mede gaat worden of niet :)
wellicht kunnen we er weddenschappen over af gaan sluiten.

Draak:
Gelukkig zegt de geur niet altijd iets over de smaak. Heb wel eens samen met een vriend ananasmede gemaakt. Die rook vies, maar de smaak was prima.

Big Daddy Bee:
Ik ben een beetje verkouden, dus ik drink wel snel alles op en dan zeg ik dat het geweldige mede was.

De Baldadige Bij:

--- Citaat van: Big Daddy Bee op december 30, 2010, 09:19:52 pm ---Ik ben een beetje berkouden, dus ik drink wel snel alles op en dan zeg ik dat het geweldige mede was.

--- Einde van citaat ---

oh aha, nu snap ik waarom je buikpijn hebt....
beetje die smerige rommel opdrinken in een teug :)

De Baldadige Bij:
de stand van zaken...
zie foto:
inmiddels overgeheveld dus de flinke laag bezinksel is eruit. hij begint wel helder te worden.
moet nog aangezoet worden, is niet vies, stinkt nog wel een beetje, en is wel enigszins pittig.
maar ik ga hem na aanzoeten nogmaals proeven... ben er nog steeds niet over uit of ik het nou een geslaagd experiment vind of niet :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie