Evenementen > Proeverijen
Nieuwjaarsproeverij
De Baldadige Bij:
--- Citaat van: Braadvraat op december 13, 2010, 06:35:16 pm ---Wat: Heidensch Drinckgelagh dus: nieuwjaarsborrel van NH
Waar: Café The Stage, Arnhem
Wanneer: zaterdag 22 januari, vanaf 22:00 uur.
Weer met heidens vragenspel. :)
--- Einde van citaat ---
wellicht dat we een kijkje komen nemen, ben ook al een tijdje niet meer in Arnhem geweest. Of is het niet voor iedereen toegankelijk?
femke:
Ja, ja we zijn erbij :) Riaan vraagt zich af of ie uberhaut lid is, kunnen jullie een mooie avatar voor hem maken :)?
Draak:
--- Citaat van: Karlo op december 17, 2010, 11:08:47 pm ---hmmm.... misschien moet ik er maar eens een keer hier thuis 1 organiseren. Net als dat er nog een whiskyproeverij aan zit te komen. toch Amthezia?
--- Einde van citaat ---
Whisky proeverij? :o Is ook niets mis mee.
Draak:
--- Citaat van: Karlo op december 09, 2010, 11:45:50 pm ---Wat mij betreft zeker een Ja, ware het niet dat ik met mijn dochtertje en mijn afstuderende vriendin zit. (tja, prioriteiten he)
--- Einde van citaat ---
Mocht het de waarschijnlijkheid wat vergroten: ik heb eventueel een aparte kinderkamer (bedje moet ik ook nog wel kunnen regelen) en een aparte studeerkamer beschikbaar. ;)
Braadvraat:
--- Citaat van: De Baldadige Bij op december 22, 2010, 07:00:55 pm ---wellicht dat we een kijkje komen nemen, ben ook al een tijdje niet meer in Arnhem geweest. Of is het niet voor iedereen toegankelijk?
--- Einde van citaat ---
Zeker wel!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie