Evenementen > Proeverijen

Nieuwjaarsproeverij

<< < (6/14) > >>

Draak:

--- Citaat van: De Baldadige Bij op december 07, 2010, 06:28:30 pm ---Kan ik 1 of 2 eigenlijk:) logeerplek met matras reserveren Draak? Anders moeten we met matjes gaan slepen in het museum enzo, beetje onhandig. Slaapzak lukt nog wel om mee te slepen.

--- Einde van citaat ---

Is een 2-persoons-bed ook goed?

Even in het algemeen: ik heb genoeg plek als je wilt blijven slapen. Of ik voor iedereen ook een bed of matras heb hangt van het aantal slapenblijvers af. Laat het dus liefst even van tevoren weten als je blijft slapen, of neem anders gewoon je eigen matje + slaapzak mee.

En de plaats waar ik woon staat in mijn profiel. Daar woon ik op zo'n 10 minuten wandelen van het station. Ik PB mijn precieze adres nog wel tegen de tijd dat iedereen definitief besloten heeft wel of niet te komen.

Maarten:
Ik ben wel benieuwd naar de tijd van de proeverij  8)

De Baldadige Bij:
goeie vraag,
We zijn dus eerst in Rotterdam naar Bodyworlds toe, en dan moeten we vanuit daar weer naar Draak toe zien te gaan. Ik neem aan dat we Rotterdam gewoon redelijk op tijd in de ochtend doen, en dan bij Draak thuis lekkere hapjes gaan maken eind van de middag.

Karlo:
Gaaf idee!!! Ik lees het nu helaas pas. iets met een vakantie in een eng land. Wat mij betreft zeker een Ja, ware het niet dat ik met mijn dochtertje en mijn afstuderende vriendin zit.  (tja, prioriteiten he) Dus ik hou het, als jullie dat goed vinden, even op misschien, en als ik kan laat ik het weten en dan neem ik uiteraard wel iets appetijtelijks mee. Ik zit te denken aan honinglikeur of cocktails ofzo. Is dat goe?

De Baldadige Bij:
Is prima!
hopelijk lukt het om te ontsnappen/ oppas te regelen :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie